Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Згідно Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» електронним документом є документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа. Створення електронного документа завершується накладенням електронного підпису. Електронний підпис використовується для ідентифікації автора електронного документа та за правовим статусом прирівнюється до власноручного підпису.
Форма і зміст електронного документу (заява/клопотання по справі), який подається/направляється на електронну адресу Жовтневого районного суду Миколаївської області (е-mail: inbox@gt.mk.court.gov.ua) повинна відповідати вимогам законодавства. Зокрема, в електронному документі (заяві/клопотанні по справі) зазначається:
Підписання електронного документу при використанні електронного документообігу особистим електронним цифровим підписом, який надаватиме можливість ідентифікувати автора документа, а також підтверджуватиме, що відповідний документ є оригіналом, є обов’язковим.
Кваліфікований електронний підпис (КЕП) - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа.
Підписання документів за допомогою застосунку «ДІЯ». Тут ви можете підписати документ за допомогою електронного підпису. Зверніть увагу, що зміст вашого документа нікуди не передається. Він залишається у браузері, тому конфіденційність не може бути порушена.
З більш детальною інструкцію можете ознайомитись за посиланням
https://diia.gov.ua/services/pidpisannya-dokumentiv
Перевірка підпису КЕП в застосунку «ДІЯ», здійснюється за посиланням -
https://sign.diia.gov.ua/verify
Підписання та перевірка підпису КЕП в застосунку «Приватбанк», здійснюється за посиланням -
https://acsk.privatbank.ua/online-services
Крім цього, повідомляємо вам, що ви можете зареєструватись у системі «Електронний суд» та подати заяви/клопотання за допомогою електронного кабінету у форматі електронного документу.
Підсистема «Електронний суд» - це підсистема, що забезпечує обмін процесуальними документами (надсилання та отримання документів) в електронній формі між судами, органами та установами системи правосуддя, між судом та учасниками судового процесу, між учасниками судового процесу.
Створення свого особистого кабінету у системі займе всього кілька хвилин, а функціонал Е-суду оптимізує вашу роботу відразу. Потрапити до електронного кабінету можна за посиланням
https://id.court.gov.ua/authorise/eds.
З більш детальною інструкцію можете ознайомитись за посиланням
https://wiki.court.gov.ua/pages/viewpage.action?pageId=6848551
У разі надходження на електронну адресу суду (е-mail: inbox@gt.mk.court.gov.ua) документу без кваліфікованого електронного підпису (КЕП) його автора, обробка та реєстрація такого документа не буде здійснюватися.